Ønskeboots

oktober 24, 2011

Disse to boots står altså ret højt på min ønskeliste. Jeg mangler et par efterårsstøvler med højde på, så de bliver lidt ‘pænere’ i udtrykket. Jeg har så mange flade støvler og sko. Og så har jeg en del stiletter. Jeg mangler noget midt i mellem. Og så er gummisålen altså rigtig praktisk her til vinter!

Ganni ruskind støvlet til 1500 ,- fra www.youheshe.com

See By Chloe nubuck wedge støvlet med strik kant til  2040,- fra www.youheshe.com

En kommentar to “Ønskeboots”

  1. Hep for de ruskindsstøvler!

Skriv et svar

