En varm jakke

september 15, 2011

Hvis ikke I har været inde på sitet www.mudanashi.dk endnu, så gør det. Der er rigtig mange eftertragtede luksus genbrugsvarer. Man skal dog være drønhurtig, for tingene forsvinder ligesom det bliver lagt ud. Men jeg har netop reserveret denne vare – en Vanesso Bruno jakke med strikærmer – som jeg skal ned og prøve i morgen. Jeg står lige og mangler en dejlig varm vinterjakke, der er klassisk og som heller ikke er for dyr. Derfor er jeg så vild med Muda Nashi, for jeg kan få de gode mærkevarer til billigere penge. Jeg er nemlig ret ligeglad med hvem og hvor meget den forrige ejer har gået i tøjet eller skoene. Bare det er i god stand og passer til mig og min stil.

Skriv et svar

