Vinterjakke?

august 30, 2011

Jeg leder lidt efter en ny vinterjakke, men må nok sande, at jeg ikke har råd til det i år. Så skal det også lige siges, at jeg totalt havde glemt, at min flotte vintage kappe fra sidste år hænger nok så fint inde i skabet. Det blev jeg temmelig opløftet af, for så var trangen til en ny jakke ikke så stor alligevel. Jeg nåede nemlig ikke at gå så lang tid med kappen inden det blev forår, så den kommer til at lune godt her i efteråret.

Men ikke desto mindre har jeg selvfølgelig haft nogle frakker i kikkerten.

Acne Zylvia coat til 5295,- fra www.acnestudios.com

ASOS Aztec Pattern Coat til 954,75,- fra www.asos.com

Zara Crossover coat til 999,- fra www.zara.com

Skriv et svar

