Loppemarked

august 29, 2011

I går var der loppemarked i min gård, og jeg benyttede muligheden for at komme af med en hel del kluns, jeg forinden havde ryddet ud fra mit skab. Der var faktisk en hel del. Jeg er igang med at spare op til et par nye efterårs/vinterstøvler og en ny vinterfrakke. Så loppemarkedet var en kærkommen chance til at få feddet sparegrisen op. Og det må man sige den blev, jeg tjente ca. 1300,- på 5 timer!! Og så var det nemt at pakke resten væk til et senere loppemarked, for jeg skulle blot 20 meter hen til kælderdøren. Så i morgen drøner jeg ned i Ebony på Istedgade og køber disse fantastiske støvler fra Dico. Can’t wait!!

www.dicoshop.com

Skriv et svar

