Netop!

august 18, 2011

Jeg har to slags sko på sinde for tiden. Jeg kigger efter et par cool loafers og et par spidse stiletter, og så faldt jeg over disse fra www.Topshop.com og blev ret solgt. De sorte loafers vil jeg bruge til en kjole og en hat eller til et par chinos. Den sorte sløjfe gør dem lidt mere feminine og ikke for kluntede og maskuline. De spidse stiletter er jo et helt stort hit – flere shows viste dem på podierne – og jeg er også faldet for dem. Jeg kan huske, hvor yt de var bare for 5 år siden. Men moden ændrer sig, og det gør vi også selv. Og jeg synes bare de er så fine og kan gøre et outfit mere ‘lady-like’. Jeg synes de kan gå til stort set alt.

Topshop KEIRA Bow Leather Loafers til 52 pund

Topshop GARLAND Green Suede Leather Panel Pointed Court Shoes 65 pund

 

 

Skriv et svar

