Nyt fra PRAG

august 15, 2011

Jeg vil lige dele mine helt og aldeles fabelagtige scoops fra vintagebutikken PRAG! Jeg er, lader jeg mig også fortælle, rigtig god til at spotte de gode ting i genbrugsbutikkerne, og disse fine ting, som jeg fandt i PRAG, er  jeg helt exited over. Jeg finder som regel altid nogle gode ting dernede (aka. Vesterbrogade), men jeg synes nu denne gang slår det hele.

Kig her og bliv inspireret til, hvad du kan gå efter af items i en genbrugsbutik – jeg ved det nogle gange kan være overvældende at lede efter gode vintageting, derfor er det altid en god idé at have forskellige tøjdele in mente – og så styre efter dem. Fx stod jeg og manglede en maxinederdel og en buksedragt, så det gik jeg specifikt efter. Så dukkede der andre ting op undervejs haha…

En fin gennemsigtig top med flæser og et par shorts i uld. Jeg kan ikke vente til at hoppe i dette outfit – det er så fint, så fint. Det er et rigtig fint hverdagsoutfit, med et par fine høje sko.

Maxikjole i silke. Denne kjole er fantastisk. Igen en ‘kombikjole’ – der til fest kan bruges som den er med et stort smykke eller til hverdag med en løs jersey trøje ud over , en hat og sandaler.

En fin LBD. Den går til alt. TIl hverdag med et par loafers (som jeg leder efter) eller fest med et par høje pumps.

Buksedragt med fint snit og mønster. Den kan både bruges til hverdag med et par sneakers og en cardigan eller til fest med et par fine stiletter.

Maxinederdel i silke. Den er en som en drøm at have på, man føler sig faktisk som en prinsesse fordi den er så florlet. Jeg vil bruge den til hverdag med en grå trøje enten i strik eller jersey og sandaler og til fest med et par chunky sandaler og en stram sort top.

En smuk gammel vintagekjole med den lille krave i blonde. Den lille krave er begyndt at komme frem – både på kjoler, skjorter og trøjer! Jeg vil bruge denne kjole enten med bare ben eller strømpebukser og et par grove sorte ankelstøvler, for at udtrykket ikke bliver for fint og feminint.

2 kommentarer to “Nyt fra PRAG”

  1. Sikke en fin blog, og ekstreme lækre køb! Jeg er i total jeg-mangler-en-kjole-til-bryllypsfest-i-morgen-panik og skal så meget forbi PRAG! MEN først arbejde, så det bliver i morgen hvor jeg er total desperat- håber jeg er lige så heldig som dig 🙂

  2. takeadayoff said

    Hej Sebrina. Jeg håber du fandt en smuk kjole, du kunne tage på til bryllup. Er meget ivrig efter at høre resultatet af dit besøg til PRAG 🙂 En anden gang vil jeg gerne være dig behjælpelig på den eller anden måde.
    Louise

Skriv et svar

