PRAG fylder 1 år!

august 10, 2011

Et år er gået for min ynglings genbrugsbutik Prag på Vesterbrogade! I anledningen holder butikken et fødselsdagsarrangement torsdag d. 18 august. De åbner dørene klokken 19.00 og indtil klokken 23.00 vil der være 10% rabat på alle varer i butikken! Derudover vil der blive musik leveret af dj’s RCNRL, MALOU, COSY BAR SOCIALITES og Carlsberg sørger for de nye øl Copen*hagen. Det er med at stille sig i kø for de første 20 kunder får en gratis PRAG mulepose med i købet!!

Jeg har lige shoppet dernede igen igen…Jeg finder ALTID nogle fine ting. Jeg fandt to kjoler og en sej hat denne gang. Jeg fik vist ikke postet mine tidligere køb, så de kommer i næste indlæg.

http://www.facebook.com/?ref=logo#!/praggenbrug

Skriv et svar

