Fashion Medley Part II

august 9, 2011

Her følger anden del af modeugens højdepunkter – i mine øjne. Jeg er især helt vild med modedronningen Malene Birgers kollektion – wow!! Jeg vil eje alt hendes tøj til næste forår/sommer. Hvert eneste outfit appellerer til mig, og jeg har lyst til at hoppe i dem alle sammen. Det var svært at vælge, hvad der skulle med her på bloggen. But here it is…

By Malene Birger SS12

Bruuns Bazar SS12

Anne Sofie Madsen SS12

Wackerhaus SS12

Stine Goya SS12

www.copenhagenfashionweek.com

 

 

 

 

 

 

 

Skriv et svar

