Fashion Medley part I

august 8, 2011

Copenhagen Fashion Week SS12 fandt sted fra den 3-7 august i sidste uge. Og selvom jeg ikke selv var personligt til stede – var jeg virtuelt. Jeg har fulgt med i både bloggerne, magasinerne, modesitene og selvfølgelig Copenhagen Fashion weeks egen side. Jeg har, som jeg plejer, hevet et uddrag ud af hvad jeg har fundet interessante nyheder. Her følger Part I i min fashion Medley.

Anne Vest SS12

Benedikte Utzon SS12

Tabernacle Twins SS12

www.copenhagenfashionweek.com

Skriv et svar

