New items

juni 30, 2011

Jeg har lige shoppet disse to fine ting fra Won Hundred på www.oxideret.dk. Begge på udsalg. Jeg har kigget efter en simpel maxi kjole i et stykke tid og synes denne version fra Won Hundred passer lige til mit ønske. Jeg er vild med den nedtonede stil, så kan man altid dresse den up eller ned med accesories.  Jeg var meget i tvivl, om jeg skulle vælge den i sæsonens must farve – blå. Eller i denne version – blommefarvet. Jeg gik efter den sidstnævnte fordi jeg synes mine accesories passer bedst til denne farve. Det kan være jeg fortryder – eller at jeg må have dem begge 😉 Til sidst valgte jeg en simpel tank top, som jeg kan matche til stort set alt i min garderobe.

Won Hundred Long Plum Kitten Kjole til 300,-

Won Hundred Zagar Cloud Creme Top til 180,-

Skriv et svar

