Midi skirt inspiration

juni 23, 2011

Sommeren står forhåbentlig for døren, og til de varme dage er jeg vild med den nye tendens med midi skirtet. Jeg synes længden på nederdelen er utrolig feminin og faktisk temmelig sexet. Jeg ved ikke helt, hvad det er, der gør det. Det er en nederdel, der kunne være taget ud af en film fra 50érne, den får mig til at tænke på en kvinde med former og vind i skørtet, cyklende ud i det danske landskab. Der er noget ‘playfull’ sexethed over den, som jeg godt kan lide. Her er lidt inspiration til, hvordan den kan se ud og styles.

Whistles Erica Pleat Midi Skirt 1044,-

ASOS Floral Print Midi Skirt 330,-

ASOS Pleated Midi Skirt 378,-

Alt kan købes på www.asos.com

Skriv et svar

