Røde Kors Vintage

juni 14, 2011

Jeg bloggede tidligere om webshoppen Miinto.dk. De har nu indgået samarbejde med Dansk Røde Kors om Danmarks største online vintagebutik. Her kan du både finde mærker som Burberry, Armani og Kenzo og unika retrofund. Overskuddet går til velgørenhed, hvilket jo er et plus på shoppesamvittigheden. Kig her på http://www.miinto.dk/dansk-rode-kors/

Se blot nogle af de fine ting her. Dem ville jeg bestille med det samme.

Denimkjole til 175,- Smøg ærmene op og sæt den sammen med et par chunky wedgesandaler, lædertaske og en stråhat

80’er sag til 250,- Snittet er super fint og den dyb blå farve er lige i øjet her til sommeren. Sæt den enten sammen med et par farverige sandaler for at få ‘colorblock’ attitude eller et par fine sorte pumps til om aftenen.

Stribet vintagekjole 250,- Jeg er også vild med denne stribede kjole. Jeg vil smøre ærmene op og sæt den sammen med en armyjakke og sandaler.

Sort vintagekjole med krokopræg til 250,- En ny lille sort kjole kan man bruge til ALT. Snittet er fint med elastik i taljen og skulderpuder. Jeg vil holde den enkel med et par fine sølvøreringe og sorte stiletter. 

Lang velournederdel til 98,- Sættes denne nederdel sammen med en løs grå tanktop, chunky halskæde og sandaler (enten flade eller med wedge) og så en oversize hat og en lille clutch.

Mønstret t-shirt til 129,- Denne t-shirt ville jeg bruge til et par stramme jeans eller chinos. En lav stilet og en rå lædertaske. 

Læder midiskirt til 168,- Jeg vil enten bruge denne nederdel med en løs jersey top eller en fin silkeskjorte eller top. Og så selvfølgelig op på stiletten for at få lange ben i midiskirtet.

Espadrillos med kilehæl i kork til 149,- De er bare et par super fine sommersko. Men vil helt sikkert bruge dem til eommerkjolerne eller de korte jumpsuits.

Fåreskindsfrakke til 469,- Ikke lige sæson for denne varme sag, men den er ikke mindre end fantastisk! Den ville især pryde mit klædeskab til efteråret og vinteren.

Skriv et svar

