Berlin stuff

juni 7, 2011

Jeg var I berlin med min kæreste og søn for ikke så lang tid siden. Jeg elsker simpelthen denne fantastiske by. Det er lige før jeg føler mig mere hjemme i denne by end i København. Jeg har savnet den lige siden, jeg kom hjem, og København har set lidt anderledes ud i mine øjne siden. Jeg kan ikke vente til at komme derned igen.

Med hjem i bagagen havde jeg blandt andet disse fine ting:

Meget fin tysk produceret lampe fra Arkonaplatz marked i Prenzlauerberg

En fed oversize vintagecardigan med mønster fra markedet i Mauer Park

Og så var jeg så heldig at finde to par Marc Jacobs sko – lige i min størrelse og næsten ikke brugt – på loppemarkedet på Arkonaplatz. For kun 20 Euro stykket.

Skriv et svar

