MATT 18

april 13, 2011

Jeg bor det bedste sted i København – Vesterbro! I mit lokalområde spirer det med små anderledes kreative butikker. MATT 18 på Mathæusgade 18 er blandt andet en af dem. MATT 18 kører som et miks af en butik og galleri med skiftende udstillinger og koncepter. Her er der både kunst, musik, smykker, tøj- og møbeldesign at finde. Så du kan både erhverve dig en kæmpe keramisk svamp eller et par lyserøde blondetrusser. Jeg har allerede udset mig flere ting, jeg godt kunne tænke mig. Blandt andet den zebrastribede jakke, som designeren Mette Vinther Jensen har lavet i møbelstof.

BY THE BANDITS kappe /jakke til 900,-

Tørklæde/pandebånd fra GIURICIN ENGEL Cph til 299,-

BY THE BANDITS – Ørering til 299,-

http://www.facebook.com/home.php#!/pages/MATT-18/194630163884370

Skriv et svar

