De lyse tider

april 5, 2011

…er nær. Jeg glæder mig til at kunne smide den tykke jakke og hoppe i trenchcoaten igen. Der har været små smagsprøver på forårsvejret, men det er her ikke endnu. Min kæreste, søn og jeg skal til Berlin til maj, og jeg kunne godt forestille mig at trave blandt andet Kreuzberg tynd i dette outfit i forårssolen.

Ilania Khaki Trousers 165 £ fra By Malene Birger, ASOS Premium Washed Leather & Canvas Mix Strappy Shoulder Bag 65 £, Smock Collar Blouse in Saint Petersburg Floral from Tucker 179 £, ASOS Suede Premium Crepe Lace Up Boots 40 £, Tom Ford Clothilde Sunglasses 245 £. Alt har jeg fundet på http://www.asos.com.

Skriv et svar

