Oliver

oktober 3, 2010

Der er kommet en ny lille mand til verdenen, der forklarer den manglende aktivitet på bloggen den seneste tid. Jeg er nu under kategorien ‘mor’ for fulde drøn. Oliver skal kan hedde og han må hurtigt vænne sig til mors interesse for fashion, den forsvinder ikke. Til gengæld er maven helt forsvundet og efter blot nogle dage kunne jeg passe alt igen. Jeg er vist en af de heldige. Det føles skønt at kunne hoppe i sin lædernederdel igen. Dog en ny udfordring: at finde tøj i skabet som egner sig til at amme. Man kan jo ikke have kjole på!! Gisp. 🙂 Jeg vender stærkt tilbage når jeg får en ledig stund.

Skriv et svar

