Seneste vintagefund

september 8, 2010

Jeg er jo forelsket i vintagetøj. Jeg elsker at gå i vintagebutikker og tage mig rigtig god tid i hver butik. For det kræver ofte tid, for der er visse ting man liiiiiige skal kunne se for sig. Som sagt er der åbnet en fantastisk genbrugsbutik på Vesterbrogade *Prag*. Og jeg kan købe mig fattig, hver gang jeg kommer derned. Jeg finder altid noget, jeg kan bruge. Jeg postede tidligere nogle overordnede efterårstendenser, som jeg er på jagt efter. Og jeg fandt faktisk en del, der kunne gå under disse tendenser i *Prag*. Men, men, men. Økonomien satte en stopper for mig, så jeg måtte udvælge. Her er de to items jeg valgte, og som jeg er blevet helt forelsket i. Det var et godt valg.

Den karrygule kjole synes jeg går under den efterårstendens, jeg har kaldt ‘Brændte farver’. Den ande falder dog lidt uden for efterårskategorierne. Men jeg kunne ikke stå for printet, de skarpe skulder og tulipanformen. Den er fantastisk på. Og det bedste er, at jeg kan passe begge kjoler med maven. Men der er ingen tvivl om, at jeg glæder mig også til at smyge mig i dem uden den store vom.

Derudover fandt jeg en flot ruskindsnederdel i lysebrun med lidt frynser og en mørkeblå kjole med skulderpudder. Disse faldt rigtig godt under efterårstendensen ‘Ruskind’ og ‘Mørkeblå’. Men jeg stod pludselig med en bunke tøj, jeg ikke havde råd til og måtte desværre ligge dem tilbage. Øv. Men så er der en anden, der kan glæde sig over dem.

Skriv et svar

