Lidt blandet efterår

september 8, 2010

Jaaaaa, computeren er fikset, så jeg kan uploade billeder fra mit kamera. Så her får I lige lidt blandede efterårsfits.

Berberbukser fra Zara, grå top fra TopShop, lilla silketop fra Bruuns Bazar og sort vest fra Sibin/Linneberg. Udover har jeg min elskede vintage pelsvest på – det var tidligere en jakke, men jeg har lige syet den om. Jeg elsker veste og går meget med forskellige slags til efteråret. En vest er virkelig god som overtøj til denne sæson, og du kan altid tage en trøje på inden under, hvis det bliver for koldt. Så har jeg købt nye wedges, jeg ledte efter et par, der ikke var for høje, så den gravide ikke tumler rundt. De er fra en butik på Værnedamsvej.

Skriv et svar

