Change of mind

september 1, 2010

Jeg postede tidligere et par brune ankelstøvler fra Shoe Biz med en lynlås, som jeg var helt sikker på skulle være mine nye efterårsstøvler. Men jeg har vist skiftet mening. For nu har jeg fundet disse fine snørrestøvler fra Vagabond. De har et maskulint præg over sig og vil passe rigtig godt til chinos, haremsbukser, maxikjoler/skirts eller for den sags skyld et par knælange shorts i et groft materiale. De koster 799.- og er i ægte læder.

Jeg skal ud og kigge nærmere på dem på lørdag med min søster. Så må vi se om de bliver tilføjet til mit skosortiment.

http://www.vagabond.com

Skriv et svar

