Fundet….

august 23, 2010

Jeg tror jeg har fundet et par nye efterårsstøvler. Jeg ender ofte med at ty til de mere enkle modeller, for så holder de bare flere sæsonner. Og den her brune skindstøvle med kort skaft og rund snude, lynlås på ydersiden samt lille hæl på 2,5 cm fra Shoe Biz passer mig og mit klædeskab godt. De er sådan lidt herre-agtige, hvilket jeg godt kan lide. Jeg vil både tage dem på til lange maxikjoler/nederdele, berberbukser eller chinos eller grove strikkjoler/cardigans. Og så er prisen til at overskue 800,- på http://www.smartgirl.dk. Jeg skal dog på jagt i butikkerne for der havde de dem ikke i brun – og det skal de være!

Skriv et svar

