Nye efterårsstøvler?

august 15, 2010

Jeg er på jagt efter et par nye efterårsstøvler – og jeg er MEGET i tvivl om hvilken model, jeg skal gå efter. Skal det være en flad bikerstøvle eller en med lidt hæl eller en lang og varm støvle. Sidste år købte jeg en klassisk, flad ankelstøvle i læder fra Vagabond, som jeg har været helt vildt glad for. Den skal bare have skiftet hæl, så er de klar igen til dette efterår. Men jeg bliver nødt til at have et par mere, og gerne nogle praktiske, så jeg kan variere. Disse to modeller er super fede, og jeg er ret vild med træskolooket og nitter. Men kan man gå tur med barnevognen i disse mon…

Ashby buckle detail clog boots fra http://www.topshop.com til 90 pund.

Pretzel buckle clog boots fra http://www.topshop.com til 125 pund.

Skriv et svar

