Et efterårsfit

august 10, 2010

Jeg ved godt sommeren ikke er ovre endnu, men jeg er allerede godt i gang med at kigge efter nye sager til efteråret. Og jeg glæder mig altså lidt til at hoppe i de nye fine sager, der popper op over det hele. Nedenfor har jeg samlet et outfit, som jeg blandt andet gerne vil anskaffe mig.

 

En pudderfarvet knitted crop rib jumper fra Topshop.com til 35 £, Marc By Marc Jacobs Petal to the Metal  flap pouchette 228 $ fra Shopbop.com, Topshop sort maxiskirt i jersey til 25 £ fra Topshop.com, hooded military cape til 660,- fra Asos.com, Wide Brim Fedora hat til 207,- fra Asos.com og Artic suede crepe wedge til 519,- også fra Asos.com.

Ialt bliver det til en regning på ca.  3.415 danske kroner, og så kommer der forsendelse oven i. Jeg må vist til at spare op eller bare indse, at det bliver nok svært at anskaffe mig det hele. Men, man har jo lov at drømme….

Skriv et svar

