Costume Skønhed

august 3, 2010

Costume får et søsterblad – Costume Skønhed – som navnet lyder er et magasin udelukkende med fokus på skønhed. Til oktober kan skønhedsfans stille sig i kø ved kiosken og erhverve sig det nye skud på Benjamin Publications stammen.

Jeg bliver nok ikke kernemålgruppen, da jeg må indrømme, at skønhedssiderne er de sidste, jeg fokuserer på, når jeg læser Costume. Og det er som regel først, når jeg har læst magasinet igennem op til fem gange, at jeg begynder at kigge på skønhedssiderne. Min primære interesse, når jeg får Costume ind ad brevsprækken, er helt bestemt MODEN. Men jeg er nok for nysgerrig til at lade magasinet være, så selvfølgelig skal det lige tjekkes ud til den tid 🙂

Skriv et svar

