Nu mit ynglingsarmbånd

juli 30, 2010

Jeg har meget tit smykker på fra en smykkebutik på Vesterbrogade WAKO. Jeg har talt om ham tidligere. Han er virkelig en original, ham der ejer butikken. Nogen gange har han drukket sig en lille stivert på, som han gerne indrømmer. Men så er han ofte også i sit høje humør – har fået en ring gratis af ham dernede, fordi jeg fangede ham på en af disse dage. Han er udlænding, så man forstår ikke meget af, hvad han siger – MEN han ejer en lille guldgrube. Han har nogle fantastiske smykker til gode priser. Dette armbånd i horn er mit seneste køb til blot 170,- Mit næste køb/ønske er en af hans flotte kæmpe ringe i rav.

Skriv et svar

