haps haps

juli 27, 2010

Jeg var inde på Nués hjemmeside http://www.nuecph.com for at se efter om de stadig havde deres rulamsvest i sort – det kunne jo være den stadig var på lager og måske til en udsalgspris – men uden held desværre! Den havde det helt klart været min rulam-item for dette efterår. Øvøv. Men jeg må på jagt efter en anden rulamsvest (som nok er den model jeg går efter i første omgang i stedet for jakke eller handsker). I mellemtiden faldt jeg lige over deres skønne lædervest i 100 % lammeskind med flæser, som jeg op til flere gange har savlet over. Og nu er den sørme på udsalg til blot 750,- Orv orv orv, hvor er jeg tæt på at købe den….den er så fin og lækker.

Skriv et svar

