Status

juli 25, 2010

Først og fremmest undskyld for den manglede indsats på bloggen det sidste stykke tid. Jeg har blandt andet været på Cuba på ferie. Og har slappet rigtig godt og grundigt af den seneste tid – uden for meget mediehajs i min daglige dag.

Men jeg må da også indrømme, at jeg efter min graviditet er blevet udfordret en hel del. Det er pludselig blevet meget sværere at poste på min blog. Det er fx ikke det samme at finde lækkert tøj, når man ikke kan passe det, og at der er lange udsigter til, at man kan købe det. Men det er selvfølgelig noget fis, for jeg kan jo stadig bare drømme om det…Min interesse for design er ikke blevet mindre – jeg elsker stadig at orientere mig og drømme langt efter den nye efterårsjakke eller følge med i modeugens arangementer.

Fx fik jeg lige det nye nummer af Costume ind ad brevsprækken – Køb det hvis ikke I har det! Det indeholder ekstra mange siders inspiration på grund af fejringen af nr. 100. Og jeg blev virkelig inspireret af dette nummer. Fx på side 27 hvor Michelle Williams har en kort kjole på med høje wedges eller Clémence Poesy, der tager en sort kappe ud over en farverig kjole sammen med en blød clutch. Eller hvad med at sætte et par korte shorts med en striktøje ned i med lapper på ærmene og en lille cross-over taske som på side 32.

Og så er der alle de mange lækre ting, jeg gerne vil anskaffe mig til den nye sæson. En oversized blød chunky strik som fx Stella Mccartneys på side 33 står blandt andet på min ønskeliste, en efterårshat fra Black Lily side 37, en maxikjole i strik fra Wood Wood side 66, en cross-over taske fra Peter Jensen på side 32 og min nye efterårsjakke må meget gerne være frakken fra Malene Birger med stort revers på side 71.

Til den nye efterårssæson springer det mig i øjnene, at Rulam er tilbage i stor stil. Og det er sjovt, for det er mange gange hændt, at jeg har stået i en af min utallige genbrugsbutikker og tænkt ‘now is the time for Rulam’. Men har aldrig fået købt mig noget. NU har jeg besluttet, at jeg vil ud og fine mig en ting i Rulam. Hvad det bliver – det er stadig uvist. Men det kan enten være et par store lækre vanter (til alle gåturene med barnevognen) eller en varm rulamsjakke i et kort snit (til alle gåturene med barnevognen haha).

Det er et hundrede procent sikkert, at til efteråret ser I blandt andet mig i en lang strikjole i en efterårsfarve som brun eller en brændt farve som rustrød, flade støvler, stor sort hat, cross-over taske, store solbriller og chunky armbånd og eventuelt med en rulamsjakke over. WOW.

Let the hunt begin…;)

2 kommentarer to “Status”

  1. Anna said

    Jeg har selv købt Costume og også kigget det igennem, men får endnu mere lyst til at kigge i det, når du poster sådan en fin lille guide 🙂

    /Anna

  2. takeadayoff said

    Hej Anna,
    Ja det er sgu et godt magasin. Det er faktisk det eneste modemagasin jeg har abonneret på i længere tid – og så er det jo bare en gylden bonus med Fashionista By Costume også! Håber du kan bruge min ‘inspirationsguide’.

    Louise

Skriv et svar

