Et par fits

juli 25, 2010

Jeg har lagt mærke til – uden at det skal ses som en kritik – at der er mange gravide, der vælger den behagelige løsning som at gå i nogle outfits, der mest af alt kan minde om hjemmetøjet. Og jeg må da også indrømme, at jeg somme tider hopper i en lang tanktopkjole eller et par behagelige løse bukser, når jeg kommer hjem. Men ofte prioriterer jeg at finde et outfit, som jeg virkelig føler mig tilpas og smækker i. Og jeg ser det faktisk som en udfordring hver gang, for det er ikke altid lige nemt. Som mange sikkert vil give mig ret i – og så kan hjemmetøjet nemt blive den hurtige løsning. Men for mig – ikke den rette.

Jeg har indtil videre kun købt et par graviditetsshorts i denim og en ny bh – ellers har jeg kunne bruge meget af mit tøj (indtil videre). Et lille tip: Gå alt dit tøj igennem, prøv det, og læg dét til side, som du kan passe. Så bliver garderobeskabet meget mindre uoverskueligt, når outfittet skal findes om morgen.

Her er et par outfits ud fra det tøj jeg har i mit skab. Nogen gange gælder det blot om at tænke anderledes, fx bruge sin buksedragt på en anden måde.

Vintage buksedragt, Tiger of Sweden taske, blazer fra Zara, top fra Inwear og tørklæde fra Bruuns Bazar

Taske fra Kenneth Cole NY, t-shirt kjole fra Acne og vintage blazer

Skriv et svar

