Gravid

april 26, 2010

Jep, jeg er gravid og maven begynder så småt at vokse. Det er dejligt. Men jeg er begyndt at tænke på tøjet, når maven bliver endnu større. Jeg har ikke i sinde at gå ud at købe graviditetstøj, så det er med at være lidt kreativ. Her har jeg købt et langt jerseyrør til 60,- og bruger det som en højtaljet nederdel. T-shirt, strikrør, Converse sneakers, oversize skjorte fra Zara og læderjakken fra Samsøe & Samsøe. Og min elskede lærredstaske købt til en koncert med et af mine ynglingsbandsWilco.

Skriv et svar

