Forårets klæder….

april 16, 2010

Det er noget tid siden, jeg har postet noget på min blog. Jeg har afleveret mit speciale og har været på ferie, derfor har der ikke været så meget tid. Men nu er jeg så cand.comm, hvilket er fantastisk! Her kommer der lige tre outfits som jeg har haft på her i starten af foråret.

Acne chinos, lædertaske fra Tiger of Sweden, skjorte fra Wood Wood og vintage jakke. Øreringene er i ben og fra min gode hemmelige smykkemand Wako.

Her er jeg også i mine Acne chinos, computertaske fra Tiger of Sweden, cardigan fra Zara i DC, min kærestes t-shirt som jeg elsker og matchende pink neglelak. Dertil en stjernehalskæde fra Ne’cessory i Nørregade.

På vej ud og spise med nogle tøser i skjortekjole fra Margit Brandt, hjemmelavet vest med lynlås, jerseyrør fra Stof 2000 og støvler fra Timberland, købt i NY. Poselædertasken er vintage. Jeg har tre sølvhalskæder på, to fra Jane Kønig og den tykke rå kæde er fra COS.

Skriv et svar

