Todays threads

januar 19, 2010

Så er jeg en smule tilbage igen efter en længere ulidelig pause. Jeg har stadig ikke min egen computer, da den desværre har udtjent sin levetid. Så jeg er igang med at få reddet min harddisk. Alt i mens jeg skriver speciale for fuld tryk. Så jeg er temmelig optaget for tiden. Men jeg har glædet mig til at kunne poste noget på min blog igen. Og tak for alle jer, der har trodset min manglende indsats herinde og alligevel besøgt min blog.

Der er jo sket en del, der har været jul og nytår og januar måned med masser skønne udsalg er snart gået. Så jeg har noget at indhente. Her er jeg i mine nyindkøbte Acne jeans/chinos, stribet t-shirt fra Femme, ankelstøvler fra Billi Bi, kort vintagejakke med guldknapper og min anden vintagepels med ruskindsbælte. Hertil taske fra Tiger of Sweden og halskæde med mit Dagmarkors fra da jeg blev født og et guldhjerte.

Vi ses snart igen.

Skriv et svar

