Malmøtur

september 14, 2009

Jeg var i Malmø i lørdags med min kæreste. Vi trængte til at komme væk fra København og se noget nyt. Og så er det jo fantastisk, at man bare kan tage en 125 kroners sviptur over sundet og tilbage igen på samme billet. Men man kan ikke komme uden om, at der jo også er penge at spare, så vi kom da også til at shoppe lidt. Her er hvad jeg fik købt mig ud over en sweaterdress fra FEMME, som jeg ikke har et billede af.

Vagabond shoe

Vagabond ankelstøvler i læder. DEN blev min nye efterårsstøvle! Den er tilpas enkel, jeg tror jeg bliver for træt af modetendensen med nitter osv. Så jeg endte med noget mere klassisk, og som jeg kan se mig selv i om et par år også.

Acne t-shirt dress Pile woman AW 09

Acne t-shirt dress – dog i sort. Den er så lækker i kvaliteten, så den skal bruges med min nye loop cardigan fra Asos (hvis den nogensinde kommer frem med posten!)

 

Skriv et svar

