Var på loppemarkeder…

september 2, 2009

…med min søster en hel lørdag, og jeg fandt nogle rigtige fine ting: to halskæder fra Jane Kønig, sort silkejakke, ringe i ben, sølv og glas, en brun kernelædertaske og et super flot kelimtæppe til mit arbejdsværelse. Nogle af tingene kommer helt sikkert på bloggen senere. Men jeg måtte lige forevige denne skønne taske jeg fandt, men som jeg desværre ikke havde råd til at købe. En funky krokodilletaske med en rigtig ‘croc’ på – sejt!

outfit 005

 

outfit 004

Denne dags outfit bestod af chinos fra HUST, weekdaytop og blazer fra Zara, tørklæde fra en veninde og oversize øreringe i ben fra Hos Wako på Vesterbrogade.

En kommentar to “Var på loppemarkeder…”

  1. Cecilie said

    Nøj, en fin taske!

Skriv et svar

