Hvilke?

august 28, 2009

Nu har jeg fundet to boots – en af dem skal være min nye efterårsstøvle. De ligner meget hinanden, men jeg kan ikke helt bestemme mig for hvilken en. Den fra Asos.com er mere nedtonet, og det synes jeg godt kan være en fordel. Og så er den jo billigere. Men den anden er super rocket og rå og vil også tage sig godt ud. hmm…..

10190000_z1

Office Manic Stud Strap Boot Black Leather til 100£ på www.office.co.ukAsos Austin studed ankle boot 634,- (asos)

Asos Austin Studed Ankle Boot 634,- på www.asos.com

 

En kommentar to “Hvilke?”

  1. Hihi you are a shoe lover like me

Skriv et svar

