BEAT DAY

august 16, 2009

Jeg havde fået fribilletter til Beat Day, så mig og kæresten har hørt musik i lange baner og drukket vino i solskinnet. Det har været mere end fantastisk, og med det fede musikprogram toppede weekenden! Her er nogle af koncertoplevelserne af blandt andet Band of Horses, Lykke Li (som altid har det fedeste tøj på) og Ladytron.

Beat day collage

Den første dag havde jeg mine denimshorts på med min Hot Chip koncert t-shirt og rustfarvet silkeskjorte ud over, selvfølgelig genbrug, og læderjakke. Den anden dag blev det til oversize stribet strik fra H&M, denimshorts, røde Converse og læderjakke.

En kommentar to “BEAT DAY”

  1. Cille said

    Aj, hvor heldigt! Det gad jeg godt. Det ser ud til I har haft det rigtig hyggeligt 🙂

Skriv et svar

