Swedish Hasbeens

august 11, 2009

Jeg har fundet mine nye støvler. Og det er lige før jeg har besluttet mig hundrede procent for dem. Der er dog lige nogle ting, der forhindrer mig at tage springet fuldt ud – jeg ved ikke hvad de koster, og hvor man kan få dem henne. Og hjemmesiden www.sewedishhasbeens.com viser ikke deres efterår/vinterkollektion endnu, så der er ikke meget hjælp at hente. Hvor kan man få de sorte træskostøvler henne?? 

Swedish hasbeens boots (weareyouneak.com)

(www.weareyouneak.com)

6 kommentarer to “Swedish Hasbeens”

  1. käthe mortensen said

    Peeptoe Super High fra Swedish Hasbeens hvor køber jeg dem i Danmark?????

    • takeadayoff said

      Godt spørgsmål, jeg har endnu ikke fundet ud af, hvor jeg kan købe støvlerne i Danmark. Men den sko du søger er på udsalg på hjemmesiden og med shipping koster den 1296 SEK. Men det er selvfølgelig irriterende, man ikke kan prøve dem først…jeg skal nok sige til, hvis jeg finder ud af, hvor man kan købe dem.

  2. Helle said

    Moshi Moshi i København har støvlerne. Og Flying A, ligeledes i KBH, har haft sandalerne (om de også får støvlerne ved jeg ikke).
    Har selv et par Peep Toe super high – og de er fantastiske. MEN det kan kun betale sig at købe dem via deres egen hjemmeside pga. kursen. Men nok meget godt at prøve dem i en butik, da jeg fandt ud af, at de (sandalerne i hvertfald) var store i det. Jeg bruger normalt altid 40 men skulle kun bruge 39. Har forelsket mig i de lave støvler og bliver nødt til at eje et par tror jeg.
    Har en veninde, der købte sine sandaler i Malmö, hvor de også fåes i flere butikker.

  3. Helle said

    PS. Støvlerne er nu fremme på sweedishhasbeens.com.

  4. pang christianshavn said

    Du kan købe dem hos “Pang christianshavn” Dronningensgade 46, 1420 kbh.k tlf.32966800 de har stort udvalg i både skoene og støvler;)

Skriv et svar

