Sommerhusferie

august 2, 2009

De næste to uger tager jeg i sommerhus, så aktiviteten på bloggen mindskes nok en smule. Desværre går jeg glip af Copenhagen Fashion Week, men det var det eneste tidspunkt, der passede bedst at drage væk fra KBH. Så jeg må følge med på nettet, hvad der sker i næste uge. Jeg er ved at pakke, og her er fire ferieoutfits jeg i hvert fald tager med. Så krydser jeg bare fingre for hedebølgevejr.

 

53

Første outfit er mine nitteshorts og genbrugstop der kan bindes foran. Andet outfit er en genbrugsbuksedragt med blomster, hat fra USA og støvler fra Nine West.

54

Tredje outfit er mine nye indkøbte genbrugssilkeshorts, bomuldstop med lille blomst fra Tøj & Sko og skjorte fra Zara. Og sidste outfit er min buksedragt, også fra genbrugsbutik, og min blazer fra CCDK.

55

Skriv et svar

