Older threads

juli 25, 2009

Da jeg var i Sverige rendte jeg mere eller mindre rundt i sneakers og hættebluse konstant, fordi jeg skulle prøve at spille golf. Derfor har jeg ikke rigtig nogle fede outfits, jeg kan poste fra de dage. Men jeg synes jo ikke min ‘threads’ kalender skal være tom disse dage, så jeg har fundet nogle outfits fra tidligere tider, som jeg synes er værd at huske. De kommer her.

outfit 001

Da jeg var i NY i efteråret var dette sæt perfekt at rende rundt i, blazer fra CCDK, lang oversize t-shirt fra koncert med Hot Chip og håndvævet tørklæde fra Nordvietnam.

outfit 002

I NY – Huntergummistøvler, blondeleggings fra H&M, lang sort top fra Samsøe&Samsøe, t-shirten fra Hot Chip koncerten, oversize cardigan fra Just Female  (som jeg desvære glemte i en Taxa, øv), cashmeretørklæde fra Uniglo NY og taske fra Tiger of Sweeden.

outfit 008

Det her er bare et outfit fra herhjemme. Sort nederdel, blondetop fra Gina Tricot, Læderclutch fra Kenneth Cole NY, uldtørklæde fra Bruuns Bazar, hjemmelavet silkeskjorte og hat fra genbrug.

 

Skriv et svar

