UPS

juli 16, 2009

Så kom jeg vist til at overshoppe lidt i dag i varmen – hvad man ikke lige pludselig får råd til. Nå, men jeg har længe manglet noget stribet og stramt og fandt en fed nederdel med lynlås og sort og hvidstribet kjole, begge fra Weekday. Nu mangler jeg bare at finde en denimskjorte. Men se så, hvad jeg fandt i genbrugsbutikken Carmen & Fantasio i København! Yes, det er et super fedt bælte – det vil passe godt til min nyindkøbte kjole og en læderjakke.

Tøjbilleder 001

Tøjbilleder 002

Skriv et svar

